Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: TIN SAMPAH PUN BERHARGA !

Jumaat, 9 Mei 2014

TIN SAMPAH PUN BERHARGA !

hye blogger blogger sekalian , saye update blog ni cume nak share problem yang saye tanggung selame ni , hemm ape lah nasib aku ni kan ,dapat kau yang tak pernah nak hargai aku , aku sayang kau tapi kau tak pernah nak hargai aku , bile kau happy kau dengan orang lain ,kau ketawe dengan orang ,kau berbual dengan orang dan kau semua dengan orang lain ,kau tak pernah nak fikir perasaan aku macam mane kan , ok lah aku terus terang jek ok ,aku sayang kau same macam mane aku sayang die sekarang ni , so now time kau sedih kau baru cari aku , kau dah tak macam dulu kan ,happy sad dengan aku tapi sekarang time sedih jek kau cari aku ,kau nangis dekat aku ,kau ngadu dekat aku ,kau luahkan perasaan kau dekat aku , sometimes aku pernah jugak terfikir ,sape diri aku dekat diri kau tu ? KAWAN ? GIRLFRIENDS ? TTM ? CRUSH ? OR GIRL STORAGE ? OHH SOO SHITHEAD !!!! aku cube nak lupekan kau tapi tak boleh lah bro ,kau dah buat aku sayang kau and now kau nak lepaskan macam tu jek ke ? memang tak lah aku nak lepaskan , ingat ea kau buat taik dengan aku .aku akan balasnye balek , kau ingat tu :) PLEASE APPRECIATE  AS LONG AS STILL LOVE YOU DEAR :) 

0 Comment [s]: