Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: HAPPY MOTHER'S DAY

Jumaat, 9 Mei 2014

HAPPY MOTHER'S DAY

assalamamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh and happy mother's day :) first aku nak ucapkan kepada semua ibu ibu diluar sane selamat hari ibu ,pengorbanan ibu memang tak ternilai atau takkan terbalas right , hee sayang mak sangat sangat , aku bersyukur sangat sebab dapat mak macam mak aku sekarang ni , mak aku jage diri aku dengan sempurna dan mewah sangat , aku rase beruntung sangat dapat mak macam mak , angah mintak maaf ye mak kalau angah ade buat salah dengan mak ,angah janji angah akan buat yang terbaik nanti mase spm nanti , angah tahu result pmr angah mengecewakan mak sangat sangat ,angah tahu nak semua tu , angah akan jadi anak yang solehah didunia dan diakhirat insyaallah , kalau angah dah besar angah janji angah akan jage diri angah ,angah jage maruah angah dan angah akan jage name biak kelurage ni mak ,angah janji semua tu , mak dah didik angah dengan penuh sempurna untuk menjadi islam yang sempurne , angah akan amalkan dalam hidup angah ape yang mak dah ajar selame ni k :) sayang mak sangat sangat 

0 Comment [s]: