Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: palebuto lah siall

Jumaat, 24 Januari 2014

palebuto lah siall

ehemm ! assalammualikum and happy always maybe :( kite hidup ni tak selame nye kite di atas dan kite hidup ni tak selame nye di bawah , bumi berputar masa pergi meninggal kite saat ke saat , cepatnye mase berlalu sekarang ni kan , and now aku nak cerita tentang* cinta monyet * ape itu cinta monyet ? ape yang aku paham lah kan cinta monyet tu cinta di zaman persekolah yang tiada mase depan or tak sampai kahwin pun , yeke ? itu pendapat bagi seseorang yang tak percaye pade setia , kalau kite setia ,sabar , sayang antara satu same lain mungkin cinta monyet itu akan bertukar cinta untill jannah , tak gitu ? what ever lah korang nak cakap ape kan , setiap orang lain dan pendapat maybe lain not maybe but sure ! 

and now aku nak cerita pasal boyfriend aku yang anoyyed and selfish . ohh my god ! macam mane aku baru perasan sikap die yang sangat membosan kan tu pade aku , ehh please lah problem sikid jek pun kau madah nak mintak putus bagai , aku ni seboleh boleh nak mempertahankan relay ni yang kau ? kalau boring putus kalau boring putus ! shitt your attitude dear ! _|_ fuck atas dahi kau wahai lelaki ! kau orang pertama aku fuck dalam hidop aku , 

aku masih boleh bertahan dengan perangai kau sekarang ni sebab aku sayang kau , kalau aku dah benci kau maaf sampai mati sampai mampos aku takkan maaf kan kau lah bodoh , budak bodoh macam kau jek sanggup lepaskan bende baik , perangai kau ni tak ubah macam babi dapat makanan depan mate and teros lari , itu kau ! please be matured in our relay because i love u and not your money .

0 Comment [s]: