Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: kawan untill jannah :)

Jumaat, 20 Disember 2013

kawan untill jannah :)

hai and assalammulaikum , kepada pembaca setia blog saye yang terseberape ni saye nak ucapkan terima kasih  sebab sudi baca blog saye yang tak berapa yang menarik ni , ok semalam saye ambek result and memuaskan dan not bad , saye cukop puas hati sebab itu hasil usaha saye dan bukan dekat usaha orang lain kan ,? kawan kawan aku semua result gempak gempak and congrat for all 3kaa 2013 because u all can do it and oyur result memang gempak gile , btw aku nak cerita pasal seorang kawan baik aku ni , aku memang tak sampai hati nak certia dan aku rase sdih gile sekarang ni :'( 

for intro , aku nak cerita pasal sebelum aku ambek result pmr , 2 minggu sebelum tu aku dah cakap dengan my mom yang if aku tak dapat masuk kelas sains tulin aku akan pindah , and now perkara yang aku taknak dah berlaku dalam hidop aku , aku terpakse buat keputusan ni sebab aku ade maruah mak ayah aku ade maruah , aku taknak disebabkan aku seorang mak ayah aku tanggung malu , itu adalah pantang aku sejak dulu lagi , but now aku kene terima hakikat perkara yang aku taknak tu memang dah berlaku kod , hmm :'( 

berat hati aku untuk meninggal kan korang , tapi semua tu sebab terpakse babe , aku ingat lagi kenangan aku dengan korang , serius memang aku takkan lupe sampai bile2 , yang paling penting kawan kawan aku , zatul , nana , anis , hajar , mimi , qila , zira , ecek ,. aku sayang korang dan aku rindu gile dekat korang , hope lepas ni korang belajar betol2 mase spm nanti tunjukkan lagi result yang gempak ea ! sekarang ni aku nak hidop dengan buku baru buku lame aku taknak buang just nak simpan and suatu hari nanti aku akan bukak balek dan kenang memori kite bersama sayang sayang aku , 

zatull ! iloveusomuch dear , jangan buat aku sedih babe , aku tak sanggup sebenarnye nak bace status kau , bile aku bace aku nagis , aku rindu semua kenangan kite bersame , aku rindu kau gile babe , serius gile ! aku takkan lupe kau sampai bile2 walaupun aku dapat kawan baru , hope 1.1.2014 bukan tarikh dan hari terakhir aku jumpe kau ,


~kawan kau ~
nafisah thuraya 

0 Comment [s]: