Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: kem unit berunifrom peringkat daerah

Isnin, 11 November 2013

kem unit berunifrom peringkat daerah

hai and asslammualiakum sayang :) selamat pagi semua :) hehehe , ni nak cite mase tu punye kes , pengalaman yang aku tak boleh nak lupekan dalam hidop aku , kenangan bersama kawn kawan mase pergi kem unit berunifrom peringkat daerah , best gile time ni , bile lagi aku dapat kumpul macam ni sama sma dengan korang ? :( sedih lah macam ni sebab lepas ni mungkin kita tak akan macam ni lagi kan , 

hmm ,nak cite mase kam kem mase tu ,,sampai jek tempat kem kitaorang teros dirikan khemah and kemas kemas tempat perkhemahan , auu happy nye time tu , aku dengan kawan kwan sebok dirikan khemah and kemas kemas barang , siap jek dirikan khemah kitaorang masing masing beriyek buat hal sendiri , epie and syabil tukang lawak , acap tukang ketawe sekuat kuatnye and kitaorang ? tukang gelak sampai pecah perot , petang khamis tu tak buat pape pun just duduk2 and bebual kosong ,macam buang mase kan ? hmmm 

malam pulak ade malam kebudayaan , happy tu memng happy but aku kurang sihat lah pulak mase tu , rase nak muntah pun ade , sedihh , best jugak lah nengok persembahan diorang , smat buat malam kedua , tapi kem ni tido cepat , pukol 11 malam dah abes show and kitaorang boleh buat hal masing masing , seronok kann , selalunye kalau aku g kem paling paling pon pukol 1 baru tido kann , memang best lah kem ni , 

esoknye macam biase bangun pagi2 and pergi mandi , lepas mandi solat subuh berjemaah and berkumpul kat dataran , sambil berkumpul tu aku nengok jek gelagat abby dari belakang , nak tegor malu so aku usha2 mate jek lahh , hahaha , lepas siap buat panas badan kita orang pergi kat tepi laut and tak berape tepi sangat , tempatnye yag berpasir and banyak lopak kitaorang kene guling ? guling tahu takkk , ohh my godd ! dalam hati madah maki jek tauu , btw tu semua kenangan , kann .

hari last , aku happy gile sebab dapat jumpe abby , iloveu b ! btw kau memang kurang hajar b ! benci kau b ! hmmm benci2 pun sayang kan , dapat jumpe kau sekejap jek kann , pape pun lain kali kite jumpe lagi ea , hahaha ,back to the story aku and budk2 ni makan abc kat telok sengat ,hahah nonsen ! 

0 Comment [s]: