Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: ape salah perempuan dude ? :(

Isnin, 4 November 2013

ape salah perempuan dude ? :(

hai dude ! and assalammualaikum for muslims and hai for not muslims , hmmm hari ni aku rase sedih lah , tak ade tempat nak ngadu kat sape sape lagi , kawan kawan aku semua ade problem, aku rase sedih sebab hari ni macam macam problem aku dengar daripada kawan kawan aku , hehhh ~ bile lah aku nak nengok kawan kawan happy dengan ikhlas dan bukanya terpakse  , nana aku sebenarnya sedih dengar cite kau tadi pagi ,tapi aku tak tahu nak tolong kau macam mane ? haish kalau aku ni ade kuase magic aku akan jadikan life kawan kawan aku happy jek dan tak kan prnah rase sedih macam ni , 

hajar ~ kawan aku yang selalu pendem problem sorang -sorang , come on hajar kita orang ade untuk bantu kau , hmm aku harap kau akan dapat bf yang lbh baik daripada yang dulu yang pernah kau ade hajar , hajar nampak jek lemah tapi aku kagum dengan kau hajar kau dapat senyum lagi depan aku dan budak budak ni walaupun kau ade problem yang besar , hemm boleh ke aku jadi macam hajar tu ? mintak mintak aku kuat macam hajar tu , memang sesuai dengan nama hajar tu hajar . hope jangan bersedih lagi ok hajar , aku tak sanggup lah nak tengok mata kau bengkak setiap kali datang sekolah . tak syokk tau hajar , ok lepas ni hajar happy happy jek tau ,. loveumore hajar 

lelaki ~ lelaki ni macam macam ragam kan yang kite pernah nampak selame kite hidop ni , aku pernah nampak lelaki alim tetapi tidak malu dengan perempaun , lelaki nampak cool tapi malu dengan perempaun , lelaki nengok macam kental tapi dalam hati ada bunge , lelaki nampak macam lembut tapi wow kau . hemm macam macam lah sifat lelaki dekat dunia ni , tapi lelaki kalau kau sayang dekat gf kau ape salahnye kau korban kan sikid untuk die , gf kau tu taknak pun duit harta kau tu die tak pandang langsung lah weii ,yang die nak kan kasih syang kau jek , tolong lah paham , kesian lah negok perempuan yang dapat lelaki yang spesis macam ni , hati ape pun aku sendiri tak tahuu ! 

aku sayang kawan kawan aku , aku paham sangat perasaan korang sekarang ni , tapi aku tak tahu nak tolong korang ape ? please lah bangun dan jangan bersedih lagi ,aku memang tak sanggup dan nengok korang macam ni , buang buku lame ambek buku baru dan mulekan hidop baru dude ! 

                                                                          
published : nafisah thuraya :/

0 Comment [s]: