Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: sharing is caring ! kan awak ? :)

Selasa, 11 Mac 2014

sharing is caring ! kan awak ? :)

hai blogger blogger yang terhormat ,hehe assalammulaikum :) lamenye tak bukak blog kite ni , hmmm rase rindu pulak , muah sikidd, kihkihkih , hmm tahun ni sangat mencabar bagi aku sebab ape ? sebabnye aku dah besar lah , naik form 4 subjek semua halamak aiii mati lah nakk , btw kite ambek akaun ,awak ambek ape ? share lah sikid ,kedekut betul ye awak ni , taknak kawan awak , hihi gedik betul kan ? alahh takpelah sesekali jek nak gedik gedik ni , hmmm banyak bende dah berlaku mase aku naik form 4 ni , kalau nak ingtakan balek sedih rasenye , but nevemine taknak fikir lagi bende yang dah lepas tuhh ,bak kate pepatah barang yang lepas jangan dikenang ,kalau dikenang jadi ape ek ? gile ? hahah navermine lah ,just forget it , hope bende tuh tak akan ulang lagi ok , aku harap sangat , aku tak sanggup nak kehilangan kawan kawan aku yang dah lame kawan ni , yang paling penting dear izzatull , hmmmm 

delete..delete..delete..delete... 

finished delete memory lame and now cipta memory baru yang indah dan happy , aku harap tahun ni aku happy jek macam tahun tahun dulu , dapat ketawe same same ,dapat makan same same , dapat rehat same same , dapat berbual same same , everything togather dearr , hmm hope macam gituhh sampai bile bile , insyaallah , ehh macam lupe jek nak share sesuatu kat korang , mase tuhh kite pergi kembara kerjaye kat pasir gudang halamak ,dapat banyak sangat ilmu pergi sane , rase beruntung jugak lahh nokk , pergi sane cita cita aku nak jadi pensyarah bidang syariat dan undang -undang , and dah jejak kat sane cita cita aku berubah sekelip mate , bluppppp ! macam tuhh hihihi , ok aku nak jadi engineering electrical medical , cewahhh !! haha cume cita cita jek hope dapat lahh , gaji sangat lumayan itu yang penting sekali tau , hihi , 

eheheheh !!! kat sane kan kite ade bergambar tau dengan  budak tuhh ,nak nengok tak ? nak nengok tak ? ehh jap ea kite upload jap , hihihi , 

************************************loading************************************

****************************loading again *****************************************
sweet tak ?sweet tak ? hihi btw kitaorang kawan jek tak lebih pun ,jangan salah sangke tau , hmm ok lah kite nak off dulu ,bubye assalam , 

pulished :
nafisah /ruhaizat 

0 Comment [s]: