Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: sakit pening aku hanya dengan ijat dan bukan abby !

Selasa, 12 November 2013

sakit pening aku hanya dengan ijat dan bukan abby !

hai dude :( hari ini aku rase sedih semacam jek kan , kenape ? entahlah dude pasal dunia kan ,cehwahh macam dah cukop umo jek nak fikir pasal dunia ni bagai , maksud aku bukan fikir pasal dunia tu pasal ekonomi negara stabil ke tak , kewangan negara ok ke tak bukan tu ok tapi pasal kehidupan aku sejak muncul abby dalam hidop aku , aku happy die ade dengan aku tapi dalam pada masa yang same aku rase bersalah lah dekat ijat , aku tak sampai hati nak cakap perkara yang sebenarnya dekat ijat , aku sayang ijat tapi aku sayang abby jugak , please lah jangan cakap aku tamak , aku taknak semua tu tapi aku sendiri tak tahu kenape aku mudah sangat sayang kat abby tu ??? 

please tolong aku dude :( aku sarabot sekarang ni , aku nak ngadu dengan kawan kawan aku tapi aku sendiri tak sanggup nak cite dekat diorang , malam tadi aku msg dengan abby aku cube layan abby and ternyata aku masih teringat kat ijat walaupun aku layan abby tu , aku kapel dengan ijat dah masok 10 bulan and kapel dengan abby tak sampai sebulan , macam mane aku nak lepaskan ijat semate mate cume nak kat abby ?? kenape abby perlu tanye soalan tu dekat aku ? sorry b aku sendiri tak tahu nak cakap macam mane , dulu b sendiri yang cakap b sanggup tapi kenape sekarang ni lain ? 

perbualan antara aku dekat abby :

abby : sayang sayang sape ?
aku   : sayang sayang b lahh 
abby : hehe , sampai bile b nak bermadu ? 
aku   : b boleh janji satu benda ni tak ?
abby : ape ?
aku   : jangan tanye soalan tu b ,please b :( 
abby : tapi b tak sanggup bermadu 
aku   : bie .....
abby : ye 
aku   : iloveu 
abby : i love u so much sayang ,please tinggalkan die 
aku   : b bagi mase dekat orang b 
abby : bile ? dah lame dah 
aku   : bagi orang mase b :(
abby : sampai ?
aku   : ?????
abby : sorry 

b jangan macam ni b , orang sayang sangat kat b tapi dalam pada masa yang sama orang sayang kat die jugak , aku tak tahu nak lepaskan kat sape problem aku ni , dekat kau jek dude , kau lah tempat aku mengadu happy and sad aku dude , hope kau tak benci aku ea dude , sayang kau dude , please tolong aku dude , bagi pendapat dekat aku , yang mane satu yang aku harus lepaskan yang mane satu yang harus aku kekalkan ? aku serabottt , tolong aku tolong aku tolong aku :`( 

0 Comment [s]: