Nafisah Thuraya; My Awsome Blog: kawan + exboyfriend = bestfriend

Khamis, 21 November 2013

kawan + exboyfriend = bestfriend

assalammualaikum and very good night haha , btw nak cakap selamat malam kat kau orang yang tengah baca karangan aku ni .terima kasih lah sebab sudi singgah kat dairi buruk kita ni , dah lah buruk tak best pulak tu kan , hmmm redho jek lahh , btw have fun dear :) sekarang ni aku nak cite pasal seorang lelaki yang pernah wujud dalam hidop aku suatu ketika dahulu , cewahhh ayat sastera siakk , gile kentang tak ? hehe sikid sikid belajar ape salah nye terapkan kan dalam karangan ni kan , kuikuikui ~ hmm die ni sangat caring pasal aku , asal pagi jek mesti aku akan dapat msg dari die ( morning sayang ! ) ( morning nafisah ! ) (morning !) awawaw sangat sweet  , pakwe aku pun tak macam gitu sekali dekat aku , hmm sayang kau fariz ! yang paling aku tak boleh lupekan mase kat kem die picitkan kepale aku .alahai melting ok ! but now kau orang dah macam smbil tu openminded please :) sayang sayang kat luar sane jangan mulot macam taik nak cakap aku gatal dengan laki orang , pergi mati kalau kauorang nak cakap aku macam tu , aku dah kawan dengan fariz lebih 9 tahun ok ! hahaha .btw aku nak share sikid gambar gambar aku dengan die , nak jugak sweet sweet , hahaha 
sweet dop kami ? kahkahkah 



hope hubungan kita ni selame lamenye ea fariz , nanti dah besar jangan lupe aku ,jangan sombong sombong dengan aku ea , kite kawan untill jannah tau ,iloveu ;)


0 Comment [s]: